Er du ikke tilfreds med den leverede cykel? Giv dette til kende hos den Merida-forhandler, hvor du har afhentet cyklen. Forhandleren vil yde samme service og garanti på en Merida-cykel, der er bestilt via internettet, som på en cykel, der er købt i hans butik. Cykelmekanikeren kan også rådgive dig om, hvordan du finder en mere behagelig siddeposition.
Du kan selvfølgelig også indsende din klage online til os. Vi vil behandle klagen så hurtigt som muligt. Det kan forekomme, at vi skal videresende spørgsmålet til en leverandør af f.eks. forgaffelen. I så fald kan svaret tage lidt længere tid.
Forhandleren står selvfølgelig altid til rådighed for alle øvrige spørgsmål!
Laan van Westenenk 102
7336 AZ Apeldoorn
Postbus 799
7301 BA Apeldoorn
Nederland
+31(0)55 506 2200
info@merida.nl
www.merida.nl
Laan van Westenenk 102
7336 AZ Apeldoorn
Nederland
+31(0)55 506 1001
info@merida.nl
www.merida.nl
+31(0)55 506 6699
info@birzman.nl
www.birzman.nl
Med forbehold for ændringer; På grund af løbende udvikling forbeholder Merida sig ret til at ændre enhver eller alle specifikationer og/eller priser uden forudgående varsel.
Cookies er vigtige for, at Merida.nl kan fungere korrekt. For at forbedre din brugeroplevelse bruger vi cookies til at huske loginoplysninger og give et sikkert login, indsamle statistiske data for at optimere webstedets funktionalitet og levere indhold, der er skræddersyet til dine interesser. Klik på accepter for at acceptere cookies og stoppe med at vise denne meddelelse, eller klik på indstillinger for at se en detaljeret beskrivelse af cookietyperne og vælge, om du vil acceptere disse cookies, når du besøger vores websted.